תביעת חברות ביטוח

תביעת חברות ביטוח עם עורך דין מקצועי – על היתרונות שבכך

לביטוח שלנו, ולא משנה באיזה תחום הוא, חשיבות רבה מאד. הוא כולל כיסויים רבים ושונים, המבטיחים לנו התמודדות קלה יותר במקרים של אירועי ביטוח, הקשורים בפוליסה עצמה. ובכל זאת, למרות תנאי הפוליסה המוזכרים בה, ישנם לא מעט פעמים בהן בוחרות חברות הביטוח שלא לאפשר למבוטחיהן לממש את תנאי הפוליסה וזכויותיו של המבוטח. ולכן, במקרים אלה תביעת חברות ביטוח בעזרת עורך דין מקצועי היא הפתרון הנכון והטוב ביותר.

מתי פונים אל עורך דין מקצועי

אין זה חובה להיעזר בשירותיו של עורך דין במקרים בהם ישנו צורך במימוש הזכויות, כפי שמוזכרות בפוליסת הביטוח. במידה וחברת הביטוח אכן מממשת את זכויותיו של המבוטח ומעניקה לו את כל הזכויות המגיעות לו במקרה של אירוע ביטוחי, הרי שלא נדרשת עזרתו של גורם נוסף מתווך. אולם, על מנת להבטיח כי אכן כל הזכויות ממומשות והתנהלות התביעה נעשית באופן הנכון ביותר, פנייה אל עורך דין יכולה להועיל ואף לסייע מאד. כמובן שבמקרים בהם חברת הביטוח דוחה את תביעתו של המבוטח הרי שפנייה אל בית המשפט הינה הכרחית, ובחירה בשירותיו של עורך דין, המתמחה במקרים של תביעת חברות ביטוח היא האפשרות הטובה ביותר.

חשוב לזכור כי תביעת חברת ביטוח כוללת, במסגרתה, לא מעט גורמים שונים, מולם עובדת חברת הביטוח. כל אחד מהם פועל למען מטרותיה של חברת הביטוח, שאינן, בהכרח, זהות למטרותיו של המבוטח. ההתמודדות אל מול גורמים אלה איננה פשוטה ולמי שאיננו מכיר את התחום, עשויה להיות מורכבת מאד. ולכן, עזרתו של עורך דין המכיר את כל הגורמים השונים, מאפשרת להתמודד עם כך נכון וטוב יותר.

תביעת חברות ביטוח

מדוע חשוב להיעזר בעורך דין במקרים של תביעת חברות ביטוח

ישנן לא מעט סיבות מדוע כדאי לבחור בעזרתו של עורך דין על מנת לנהל את התביעה אל מול חברות הביטוח. ראשית, מכיוון שבתביעה זו מעורבת פוליסת הביטוח, ישנה חשיבות רבה להבנת הפוליסה עצמה, הבנת החוק שקשור בביטוחים מסוגים שונים והכרות עם פסקי הדין בתחום. רק עורך דין מיומן ומקצועי הבקיא בכל אלה יוכל לייצגכם נכון במהלך התביעה ולדאוג לממש את זכויותיכם. בנוסף, מכיוון שהליכי תביעת חברות ביטוח כוללים לא מעט טפסים, מילוי נכון של טפסים יאפשר לפעול במהירות רבה יותר, בעוד שמילוי הטפסים באופן שאיננו נכון (כמו החסרת פרטים, מסירת מידע לא מדויק ועוד) עשוי לעכב את התביעה באופן משמעותי. עורך דין, המתמחה בכך, מכיר את כל הנהלים השונים הנדרשים לשם כך.

חשוב לדעת, במידה ובחרתם להיעזר בשירותיו של עורך דין במסגרת התביעה, חברת הביטוח או כל נציג אחר מטעמה, יכולים לפנות אליכם אך ורק דרך עורך דין זה ולא באופן ישיר. דרך זו מאפשרת לנהל את התביעה בזהירות רבה יותר ולדאוג לכל זכויותיו של התובע, מבלי שאלה ייפגעו בין אם באופן ישיר או עקיף. נקודה נוספת וחשובה לא פחות היא אופן התנהלותו של עורך הדין. בעוד שניהול התביעה באופן עצמאי יכול להיפגע בשל מעורבותו הישירה של התובע והתנהלות, שעשויה לעיתים להיות אמוציונאלית מאד, הרי שסיוע של עורך דין מקצועי מאפשר לנהל את התביעה באופן ענייני ובהתאם לכל הצעדים הנדרשים לשם כך.

לסיכום

אם אתם רגע לפני תביעת חברות ביטוח ומעוניינים לעשות זאת נכון, חשוב שתפנו אל עורך דין, המתמחה בכך, בהקדם האפשרי. על מנת שתוכלו לממש את זכויותיכם לאחר האירוע הביטוחי, חשוב שתעשו זאת בטווח של עד שלוש שנים ובעזרת כל המסמכים הדרושים לשם כך, המוכיחים את טענותיכם. בדרך זו תגדילו את סיכוייכם לזכות בתביעה ותוכלו לקבל את הפיצוי המגיע לכם.

[ois skin="skin2"]

כתיבת תגובה